Belgia.at - Forum Belgia: Dobry fryzjer - Belgia.at - Forum Belgia

Skocz do zawartości

  • (7 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Dobry fryzjer

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   anéme Ikona

  • Rozkr?ca si? ;)
  • PipPipPip
  • Grupa U?ytkownik
  • Postów 199
  • Rejestracja 08-11 07
  • Gender:Female
  • Location:hasselt

Napisano 07 02 2008 - 09:39

pewno ze i bez fryzjera mozna.ten piatek mam zajety ale moze w nastepny? zgadamy sie jak co.
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   Miss Dior Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1463
  • Rejestracja 12-11 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg/Wielkopolska
  • Interests:slow food,czekolada,podroze raczej bliskie,dobre zapachy,piekne tkaniny,szybkie auta ;)

Napisano 07 02 2008 - 09:53

No problem.Jutro tak czy siak jestem w centrum (pare papierkow do zalatwienia).
Kto wie,moze uda sie nam limburskim babom zgrac jakis termin. :)
Never mind the bollocks...
When a recipe says -"add wine", never ask -"to what?" ;)
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   nefretete Ikona

  • Nowy
  • Pip
  • Grupa U?ytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja 08-02 08
  • Location:gdzieb?d?, b?d?gdzie...byle gdzie? ;)

Napisano 10 02 2008 - 09:57

plywalam sobie po tematach... i wpadlam na fryzjera... co prawda nie znam dobrego fryzjera zawodowego, bo ja to z fryzurami jestem na bakier... :)
srednio dwa razy do roku, jak pojawiam sie w Polsce dopada mnie moja siostra i robi mi na glowie takie cudo, ze niejeden fryzjer chyli czola... problem w tym, ze moja siostra bedzie uczyla hebrajskiego. za nic nie chce poswiecic sie sztuce ciecia wlosow.... a szkoda.

0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 11 02 2008 - 08:45

hihi ja daelj jeszcze do fryzjera nie dotarlam :extra_borg:
Do??czona grafika
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   Miss Dior Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1463
  • Rejestracja 12-11 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg/Wielkopolska
  • Interests:slow food,czekolada,podroze raczej bliskie,dobre zapachy,piekne tkaniny,szybkie auta ;)

Napisano 11 02 2008 - 10:01

Moj Kreatos na wsi zamkniety (remont).Dzieciak mlodszy wygladal jak buszmen,wiec go zabralam do Visa Versa (czy jakos tak).Dzizas!!!! Babsko obcielo go "na garnek",wyglada bidulek jak Piast Kolodziej,a zaplacilam 14,95.Za dziecko!!!!!
Juz ja im taka antyreklame zrobie,ze z torbami pojda :angry:
Never mind the bollocks...
When a recipe says -"add wine", never ask -"to what?" ;)
0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 11 02 2008 - 10:29

Miss to dawaj do mnie-u mnie otwarte :)
Do??czona grafika
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   Miss Dior Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1463
  • Rejestracja 12-11 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg/Wielkopolska
  • Interests:slow food,czekolada,podroze raczej bliskie,dobre zapachy,piekne tkaniny,szybkie auta ;)

Napisano 11 02 2008 - 10:48

U mnie otwieraja 15,hihi...no niby moglam poczekac,mam za swoje.Juz sie nigdy nie nabiore.
Never mind the bollocks...
When a recipe says -"add wine", never ask -"to what?" ;)
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   catya Ikona

  • Nowy
  • Pip
  • Grupa U?ytkownik
  • Postów 4
  • Rejestracja 24-03 08

Napisano 24 03 2008 - 19:14

oj znam ten problem!
jak mam szczescie i farba zlapie to mam ZOLTE wlosy (robie od zawsze blond pasemka, no przynajmnie w PL byly blond bo tu to niemozliwe hahaha) a jak mam pecha to wracam po prostu z odrostem do domu...
Jestem tu juz 9 lat i nadal szukam dobrego fryzjera!
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 25 03 2008 - 15:31

heheh Catya Witaj hihi %)
Do??czona grafika
0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   catya Ikona

  • Nowy
  • Pip
  • Grupa U?ytkownik
  • Postów 4
  • Rejestracja 24-03 08

Napisano 25 03 2008 - 17:38

no prosze, sami znajomi! w PL nigdy sie nie znalysmy a tu Belgia okazuje sie taka mala...
Kobity (faceci tez) z Polski, kto z was uczyl sie na fryzjerke/fryzjera? proponuje otworzyc POLSKI SALON FRYZJERSKI, klientela gwarantowana: polski fryzjer, polskie farby no i polscy klienci...super biznes z tego co widze!
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   KASIA G Ikona

  • Super Wyjadacz
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 673
  • Rejestracja 31-01 08
  • Gender:Female
  • Location:west-vl

Napisano 26 03 2008 - 21:11

hey, czesc Catya, witamy w gronie, no niestety my blondynki mamy tu ten problem,zolty kolor.ja sobie fioletowa plukanke z PL przywoze i to mi te cudna zoltaczke z wloskow wyciaga ;) . sa wtedy platynowe
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 27 03 2008 - 08:33

hehe Kasia ja tez mam juz ten fiolet hihi
Do??czona grafika
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   KASIA G Ikona

  • Super Wyjadacz
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 673
  • Rejestracja 31-01 08
  • Gender:Female
  • Location:west-vl

Napisano 27 03 2008 - 11:23

:P jak na blondynki to niezle sobie radzimy :D
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 27 03 2008 - 11:25

hihi a wczoraj zaliczylam wizyte u fryzjera hihi wiec bez fioletu ani rusz :ph34r:
Do??czona grafika
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   KASIA G Ikona

  • Super Wyjadacz
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 673
  • Rejestracja 31-01 08
  • Gender:Female
  • Location:west-vl

Napisano 27 03 2008 - 12:14

smiesznie to wyglada jak niektore starsze panie lekko przesadzaja z rozowa albo fioletowa i wygladaja jak rasowe papuzki. :mellow:
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   poemelke Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1003
  • Rejestracja 09-11 07
  • Gender:Female
  • Location:limburg/sercem Lodz

Napisano 28 03 2008 - 19:45

a ja mam dwoch dobrych fryckow tutaj :)
tzn jeden on a druga ona. bylam wlasnie w sobote i mam ladny wlos. do niego mi gorzej sie dostac bo trzeba sie wczesniej umawiac ale dokladny co do milimetra. zawsze wychodzilam na glowie dokladnie z tym co chcialam. super!!!! ona to kolezanka m z mlodosci, szybka i efektywna. jestem zadowolona. i dzieci mi obcinala juz dwa razy super !!!!!
pozdrawiam poemelke
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 28 03 2008 - 21:05

Poemelke dawaj namiary hihi
Do??czona grafika
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   ef_bi_aj Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1653
  • Rejestracja 22-10 07
  • Gender:Female
  • Location:West-VL

Napisano 28 03 2008 - 21:17

dobrze ze ja nie blondynka .. :P :P

ale nie chodze tu do fryzjera .. podcinam koncowki w PL

poza tym przy nastepnej wizycie w PL czyli w wakacje bede prostowala wlosy na stale :)... bede miala z glowy modelowanie co dzien :)
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Devil Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 2536
  • Rejestracja 16-10 07
  • Gender:Female
  • Location:Limburg

Napisano 28 03 2008 - 22:04

Ef jak to na stale :extra_saywhat: przeciez wlosy rosna i co z tymi nowymi?
Do??czona grafika
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   ef_bi_aj Ikona

  • Stary Wyjadacz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grupa Klubowicz
  • Postów 1653
  • Rejestracja 22-10 07
  • Gender:Female
  • Location:West-VL

Napisano 28 03 2008 - 22:35

ja mam takie ze kreca sie przewaznie na dole gora jest w miare prosta ...

oczywiscie te co odrasataja potem trzeba prostowac na nowo :)
0

  • (7 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych